15/07/2017

Na de succesvolle eerste editie van vorig jaar, was het zondag 2 juli j.l. weer zover. Meer dan 125 deelnemers, jong en oud, stapten op de fiets voor een prachtige fietstocht door de omgeving van Nuenen, Son en Eindhoven. De fietstocht werd dit jaar georganiseerd door Lionsclub Eindhoven Host, Lionsclub Eindhoven Den Elzent, Lionsclub Eindhoven Wodancella, Lionsclub Son en Breugel en Lionsclub Nuenen. Dit jaar kon men starten in elk van deze gemeenten, om uiteindelijk, na een fietstocht van 25 of 40 km, gezamenlijk te eindigen op het buitenterrein van blokhut Scouting GF Bernadotte in Eindhoven. Aldaar werd een heerlijke barbecue bereid voor de deelnemers. Tijdens het nuttigen van een hapje en drankje op het zonnige terras werden er bij de lotterij nog mooie prijzen uitgedeeld. Van Golf Greenfee, dinerbonnen tot een konijnen pretpakket, voor eenieder wat wils. En uiteraard is dit alles opgezet om geld in te zamelen voor het goede doel, dit jaar de stichting WensAmbulance Brabant. er is door de deelnemers en sponsoren een mooi bedrag van 3.000 euro opgehaald. Ambassadeur Wim Daniels was aanwezig om de cheque in ontvangst te nemen. Kortom, het was weer een geslaagd evenement, zeker voor herhaling vatbaar.