8 november 2020 tot 23 november 2020

Natuurlijk wilt u die heerlijke wijnen van de inmiddels traditionele Lions wijnproeverij ook dit jaar niet missen. En dat hoeft ook niet!

Wij brengen de Wijnproeverij bij u thuis!

Een proefpakket met speciaal voor u geselecteerde wijnen, inclusief de ludieke Lions Wijn Quiz 2020

Gegarandeerd een gezellige avond thuis. U zorgt voor de gasten, wij brengen de wijn!

Naast het wijnproefpakket kunt u in onze webshop ook andere speciaal voor u geselecteerde wijnen, port en champagne bestellen, eventueel aangevuld met een proefpakket heerlijke fruitsappen

De opbrengst van de wijnverkoop komt geheel ten goede aan de Lions kerstpakketten actie voor de Ouderen in Nuenen. Samen met lokale ondernemers en Stichting Nationale Ouderendag Nuenen gaan we een kerstpakket samenstellen en bezorgen bij onze ouderen.