Op 23 september was het weer tijd voor het jaarlijkse Lionsconcert, georganiseerd door Lionsclub Den Bosch voor mensen die niet meer op eigen kracht toekomen aan concertbezoek. Lionsclubs uit de regio zorgen voor het vervoer van de gasten en zo heeft onze club gezorgd voor het vervoer van de gasten van het Huiskamerproject. Normaal verzorgen we ook het vervoer voor de gasten uit de Akkers, maar daarvoor waren dit jaar busjes ingezet. Marian heeft op uitstekende wijze de organisatie verzorgd. Het programma werd uitgevoerd door Philharmonie Zuidnederland, onder leiding van concertmeester Adelina Hassani. Gespeeld zijn werken van Piazzolla, Heinrich Joseph Baermann en Brahms. De catering was weer uitstekend verzorgd en onze gasten hebben voor zover wij konden zien, enorm genoten. En wij ook, want de gesprekken met en verhalen van onze gasten zijn echt leuk. Het chaufferen is voor onze club een ‘handen uit de mouwen’ activiteit, maar in feite is het een leuke, culturele middag!