09/02/2020

Op 8 februari 2020 bleken Lions ineens ook te kunnen zingen, en hoe! De plaats van handeling was restaurant Goesting in Nuenen, waar weer een nieuw Lions-event werd gelanceerd. Een meezingavond voor jong en oud, in goede samenwerking met restaurant Goesting. Het doel was om met dit event geld in te zamelen voor Kika; een stichting die onderzoek naar kinderkanker financieert.

De aanleiding voor Goesting om aan het event mee te werken was, dat een van haar Nuenense collega's, Marie-Louise Harteveld, onlangs op 22 jarige leeftijd aan kanker is overleden en haar moeder voor Kika onder de naam 'We keep you close' een crowdfundingsactie had opgestart.

Het werd een wervelende avond, met voor de liefhebbers een diner vooraf, waarin we uit volle borst hebben meegezongen met oude en nieuwe slagers en top 40-werk. Het geheel werd aan elkaar gepraat door Lions opperstalmeester Ed Hessing, die ook als solist optrad. De muzikale begeleiding door dorpsaccordeonist Hans Boos en de vocal group Bubbles van Remke van Eimeren. Grote bewondering ging uit naar Kees Gehrels, die als onvervalste rocker uit zijn dak ging.