17/09/2023

Op 16 september vond er in de Dorpswerkplaats Nuenen een pubquiz plaats. Voor de gelegenheid was de grote zaal aldaar omgetoverd tot een gezellig café. Er werd fanatiek gestreden om alle vragen goed te beantwoorden. Allerlei drankjes, borrelplankjes, bitterballen en de speciaal door Het Goed geleende Perzische tapijtjes zorgden voor een gezellige sfeer.
De teams die zich hadden ingeschreven waren aan elkaar gewaagd: fietsvrienden, hardloopmaatjes, hockeyvrienden, leesclubs, families en collega’s, met zo’n 85 deelnemers was het volle bak in de speciaal tot pub gedecoreerde zaal. Er volgde een zinderende finale, die werd gewonnen door de Boeken Borrel Babes. Dankzij de enthousiaste deelnemers is er een bijdrage van €2500,- aan de Dorpswerkplaats geschonken voor een professionele keramiekoven.Voor Lionsclub Nuenen was dit de eerste keer dat zij de pub quiz organiseerden maar dit super geslaagde event wordt volgend jaar weer opgezet!