16/12/2021

Woont u in de regio Eindhoven/Helmond en heeft u ook zin om een gezellige wijnproeverij thuis te houden? Via onze webshop is het vanaf nu mogelijk om drie verschillende wijnproefpakketten aan te schaffen. Met deze pakketten begint u aan een heerlijke wijnreis door de landen Spanje, Italië of Frankrijk!

Bevalt een wijn uit het proefpakket en wilt u er meer van bestellen? Tot 6 januari kunt u nog (bij)bestellen. Ook populaire wijnen uit voorgaande jaren zijn via de webshop te bestellen.

Bij de wijnproefpakketten ontvangt u een link naar korte video’s waarin de wijnkenners van Van Eyck Wijnkelders vol passie vertellen over de speciaal voor u geselecteerde wijnen. En om de proeverij nog meer gezelligheid te bieden worden de proefpakketten voorzien van een muziekquiz met het thema wijn! Met als afsluiting een prijsvraag waar u een mooi fles wijn kunt winnen!

De pakketten worden door onze leden bezorgd in Nuenen, Eindhoven, Geldrop, Helmond, Lieshout, Mierlo en Son en Breugel. De afleverdata zijn: 4 en 18 december en 8 januari.

De opbrengst van de wijnverkoop is bestemd voor Wings of Support en de Nuenense Sinterklaasintocht. Wings of Support is een initiatief van KLM-medewerkers voor hulp aan minder bedeelde kinderen in de wereld door middel van het faciliteren van onderwijs, opvang en medische hulp (www.wingsofsupport.org).

Meer informatie en de wijnproefpakketten kun je vinden in onze webshop: www.lionsnuenen.nl.

Namens Lions Club Nuenen een hele gezellige wijnproeverij thuis toegewenst!